Lirik Lagu Siti Nurhaliza – Lirik Lagu Biarlah Rahsia

Siti Nurhaliza Lyrics

Original lyrics of Biarlah Rahsia

[Verse 1]
Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
Membayangkan Pahit Manis Berlaku
Entah Siapa Yang Tahu

[Verse 2]
Mungkin Nanti Kau Jua Merasakan
Berdepan Dengan Kata Menyesakkan
Takkan Tugumu Kebal
Tiada Pertimbangan

[Chorus]

Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

[Bridge]
Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya
Hentikan Kata Kata
Bertulangkan Dusta

[Ulang chorus]

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
[youtube v=0AxX5CSCWpM]

Penulisan lirik lagu ini, bertujuan untuk mempermudah Anda dalam menghapal syair lagu yang berjudul "Biarlah Rahsia" dan dinyayikan oleh "Siti Nurhaliza". Semoga dengan adanya ulasan lirik lagu ini, dapat membuat Anda untuk lebih cepat mengahapal syair lagu yang dinyanyikan oleh Siti Nurhaliza ini.

Anda, baru saja membaca Lirik Lagu Siti Nurhaliza Biarlah Rahsia yang dinyanyikan oleh Siti Nurhaliza. Jika Anda menyukai musik "Siti Nurhaliza dengan judul Biarlah Rahsia", kami merekomendasikan kepada Anda, untuk mendukung artis / penyanyi atau band Musik ini, dengan cara membeli kaset dan CD / DVD originalnya atau menggunakan NSP / I-ring / RBT Lagu Biarlah Rahsia by Siti Nurhaliza sebagai bentuk dukungan nyata Anda, agar mereka dapat terus bekerja.

Selain itu, anda juga dapat membeli lagu Biarlah Rahsia dari "Siti Nurhaliza" secara digital seperti di iTunes, Amazon, Spotify, Deezer dan media penjualan atau pembelian lagu online lainnya (jika tersedia).

Terima kasih telah membaca kumpulan lirik lagu indonesia terbaru dan terpopuler, lirik lagu terkini / lirik lagu indonesia teranyar Juga lirik lagu barat ter Up To Date. Oh... iya. Jangan lupa bagikan ulasan lirik Biarlah Rahsia dari Siti Nurhaliza ke sosial media Anda di bawah ini.